söndag 29 juli 2012

Kärt besök


Posted by PicasaBarnbarnsbarnet Brynn med föräldrarna Caroline och vårt barnbarn Christian hälsade på oss under ett par dagar i början av den gångna veckan. Jag kan definitivt tala om att det är Brynn som är världens sötaste, snällaste, charmigaste och intelligentaste 1 1/2-åring. Det är något jag kommit fram till alldeles själv
Nu vill jag inte i Twitter, FB eller i några bloggar se andra, och alltså felaktiga uppgifter om att det skulle kunna finnas andra lika charmiga barn.
Det var bara så synd att jag var och är i så dåligt skick att umgänget med våra gäster blev minimalt Jag har ständiga och svåra smärtor lite varstans, men särskilt utefter halskotpelaren. Det gjorde att jag mest höll mig för mig själv och inte kunde delta i några aktiviteter.
Jag har nu smärtstillande mediciner av flera slag, som kan sägas mildra smärtorna något, men som tyvärr också har otrevliga biverkningar. Några fysiska aktiviteter att tala om blir det inte för min del. Sådana saker som tandborstning och duschning blir för mig utomordentligt plågsamma, men måste ju utföras. Mina böcker liksom Birgit blir min tröst, hon har det inte heller lätt, men jobbar på och servar mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar